OBAVIJEST ZA OSIGURANIKE
Služba za centralno naručivanje bolesnika RADI od 07:30 - 15:30 h.
Napomena: Rad sa strankama do 14 h, od 14 do 15.30 h rješavaju se zahtjevi zaprimljeni elektroničkom poštom.
Vaše zahtjeve /upite možete uputiti na e- mail cnarucivanje@kbsplit.hr .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Od 1. listopada 2020. godine liječnici obiteljske medicine više neće izdavati specijalističke uputnice u papirnatom obliku svojim pacijentima nego će ih elektronički proslijeđivati u HZZO odakle će ih preuzimati zdravstvena ustanova u kojoj se pacijent odluči naručiti.
Obiteljski liječnici prilikom kreiranja e-uputnice će, za veliki dio zdravstvenih usluga koje KBC Split pruža, moći izravno sami naručiti svoje pacijente. Dijagnostičko-terapijski postupci koje ne može naručiti liječnik obiteljske medicine nalaze se na web adresi http://www.cezih.hr/liste_cekanja.html
Ukoliko obiteljski liječnik ne može izravno naručiti pacijenta na određeni dijagnostičko/terapijski postupak, prosljedit će e-uputnicu prema HZZO, a HZZO prema KBC Split. Nakon što je zaprimljena e-uputnica djelatnici KBC Split će, po obavljenoj narudžbi, obavjestiti pacijenta ili izabranog liječnika obiteljske medicine o terminu zdravstvene usluge putem e-maila.
Pacijent, također, može dogovoriti termin usluge osobnim dolaskom na šalter (ili član obitelji, druga pouzdana osoba) ili slanjem potrebnih podataka putem e-maila ili gornjeg obrasca a pod uvjetom da je liječnik obiteljske medicine poslao e-uputnicu na Cezih.
Prilikom naručivanja pacijenata na određene dijagnostičko/terapijske postupke treba priložiti mišljenje/nalaz specijaliste.
Nakon obavljene narudžbe potrebne zdravstvene usluge, pacijent treba dobiti potvrdu o narudžbi na kojoj će pisati datum, točno vrijeme i mjesto obavljanja zdravstvene usluge.