Služba za centralno naručivanje bolesnika

Služba za centralno naručivanje bolesnika locirana je na lokalitetu Firule, zgrada Klinike za ženske bolesti i porode, etaža (-1) u atriju s poslovnim prostorima. Rad sa strankama organiziran je tako da uzimaju broj na redomatu (koji je smješten unutar prostora Službe) te s brojem izađu u čekaonicu (atrij), prate monitor koji je na zidu i čekaju da dođu na red.

Rad Službe osigurava i zaštitarska služba koja je na usluzi korisnicima te ukoliko u čekaonici ima trudnica ili osoba s invaliditetom kao i roditelja s malom djecom i/ili djecom s posebnim potrebama trebaju se obratiti za prioritetni ulazak.

Radno vrijeme:

  • radnim danom: 07:30 - 15:30 h
  • rad sa strankama: 07:30 - 14:00 h
  • rješavanje zahtjeva zaprimljenih e-mailom: 14:00 - 15.30 h 

 

Preko Službe za centralno naručivanje bolesnika ne naručujemo sva radilišta u KBC-u Split.

Molimo korisnike naših usluga da provjere gdje i kada se mogu naručiti za pregled i/ili dijagnostički postupak. Dobrom informiranošću naših korisnika (osiguranika i liječnika PZZ) postižemo bolju organizaciju rada i veću učinkovitost te izbjegavamo nepotrebno čekanje na radilištu (Služba za centralno naručivanje bolesnika) gdje se ne može realizirati zahtjev i što je najvažnije smanjujemo nepotrebno grupiranje u prostoru kao iznimno važnu mjeru u prevenciji širenja respiratornih infekcija poglavito u zimskom razdoblju.

Uvođenjem e-uputnice pri dolasku u Službu za centralno naručivanje bolesnika obvezno je predočiti IDENTIFIKACIJSKI DOKUMENT, zdravstvenu iskaznicu (iskaznicu osnovnog ili dopunskog osiguranja) ili drugi dokument iz kojeg je vidljiv MBO (matični broj osiguranika) u registru HZZO-a.

Predočenjem dokumenta s MBO-om osigurava se točna identifikacija osiguranika i dohvat e- uputnica s CEZIH-a, što je preduvjet kreiranja narudžbe za preglede i dijagnostičke postupke.

Narudžbu je moguće izvršiti dolaskom u Službu za centralno naručivanje bolesnika, putem e-maila, slanjem zahtjeva za terminom od strane liječnika PZZ i slanjem zahtjeva s web stranice KBC-a Split.

  • Narudžbu nije moguće izvršiti putem telefona zbog toga što ustanova osiguranoj osobi mora izdati potvrdu o narudžbi u elektronskom ili papirnatom obliku
  • Uz narudžbenicu za određene dijagnostičke postupke potrebno je uručiti ili poslati pripremu pacijenta koja je preduvjet za kvalitetno provođenje dijagnostičkog postupka (što nije moguće putem telefona)
  • Svaki zahtjev za dodjelom termina (putem HZZO zahtjeva) mora sadržavati e-mail adresu osiguranika ili službenu adresu ordinacije liječnika PZZ (obiteljskog liječnika, pedijatra, ginekologa, stomatologa) kao i kontakt telefon
  • Ukoliko u zahtjevu (HZZO-a) nije dostavljena adresa elektroničke pošte, nažalost, kreirani zahtjev nemamo kome proslijediti! 

Zdravstvena iskaznica, tj. MBO, neophodan je pri naručivanju kao i pri otkazivanju pregleda i/ili dijagnostičkog postupka. Prilikom otkazivanja najbolje je ako osiguranik zna broj narudžbe, koji se nalazi u njenom zaglavlju (0296029632…) i ima 18 znamenki. Preferiramo osobno otkazivanje od strane naših osiguranika.

Kreiranje narudžbe za određene specijalističke/subspecijalističke preglede kao i dijagnostičke postupke zahtijeva predočenje nalaza specijaliste koji indicira pregled i/ili dijagnostički postupak i bez predočenog nalaza ne možemo odgovoriti na zahtjev za narudžbom. Nalaz je neophodan zbog točnog kreiranja narudžbe (K/Z/O, dijagnostika, radilište i dr.) kao i optimalnog termina u zadanim vremenskim okvirima.

 

PRIORITETNI TERMINI 

Određeni broj termina (na različitim radilištima) omogućen je liječnicima PZZ (primarne zdravstvene zaštite), liječnicima obiteljske medicine i jedino oni imaju pravo i mogućnost narudžbe.

Napomena korisnicima (osiguranim osobama): Provjerite kod svog obiteljskog liječnika mogućnost narudžbe preko prioritetnog termina.

Provjeravanje uputnica (CEZIH) i narudžbi (BIS) putem telefona nije moguće iz razloga što ne znamo identitet pozivatelja a GDPR zaštita osobnih podataka ne dozvoljava pristup osobnim podacima poglavito zdravstvenom kartonu pacijenta koji sadržava vrlo povjerljive podatke.

Osobnim dolaskom i posjedovanjem identifikacijskog dokumenta pacijenta za koji se vrši provjera uputnice ili narudžba smatra se dokazom ovlaštenog pristupa, dozvole od strane pacijenta (osiguranika).

Također preslik navedenih dokumenta (zdravstvena iskaznica, podsjetnik o izdanim uputnicama, liječnički nalaz, iskaznica i dr.) te slanje elektroničkom poštom je vjerodostojno za izvršavanje narudžbe.

NARUDŽBU NIJE MOGUĆE IZVRŠITI POKAZIVANJEM DOKUMENATA NA DISPLEJU MOBILNIH UREĐAJA!!! 

Firule
Prikaži šaltere
Kontakt
Voditeljica
Duška Trgo, mag. med. techn.
Služba za centralno naručivanje bolesnika