Uvođenjem e-uputnice pri dolasku u Službu za centralno naručivanje bolesnika obvezno je predočiti zdravstvenu iskaznicu HZZO-a (iskaznicu osnovnog ili dopunskog osiguranja) ili drugi dokument iz kojeg je vidljiv MBO (matični broj osiguranika) u registru HZZO-a.
Predočenjem dokumenta s MBO-om osigurava se točna identifikacija osiguranika i dohvat e- uputnica s CEZIH-a, što je preduvjet kreiranja narudžbe za preglede i dijagnostičke postupke.
Narudžbu je moguće izvršiti dolaskom u Službu za centralno naručivanje bolesnika, putem e-maila, slanjem zahtjeva za terminom od strane liječnika PZZ i slanjem zahtjeva s web stranice KBC-a Split.
- Narudžbu nije moguće izvršiti putem telefona zbog toga što ustanova osiguranoj osobi mora izdati potvrdu o narudžbi u elektronskom ili papirnatom obliku
- Uz narudžbenicu za određene dijagnostičke postupke potrebno je uručiti ili poslati pripremu pacijenta koja je preduvjet za kvalitetno provođenje dijagnostičkog postupka (što nije moguće putem telefona)
- Svaki zahtjev za dodjelom termina mora sadržavati e-mail adresu osiguranika ili službenu adresu ordinacije liječnika PZZ (obiteljskog liječnika, pedijatra, ginekologa, stomatologa) kao i kontakt telefon
- Telefonskim pozivom korisnici mogu dobiti korisne informacije u svezi s naručivanjem, ali narudžbu ne mogu izvršiti
- Ukoliko u zahtjevu nije dostavljena adresa elektroničke pošte, nažalost, kreirani zahtjev nemamo kome proslijediti!
Zdravstvena iskaznica, tj. MBO, neophodan je pri naručivanju kao i pri otkazivanju pregleda i/ili dijagnostičkog postupka. Prilikom otkazivanja najbolje je ako osiguranik zna broj narudžbe, koji se nalazi u njenom zaglavlju (0296029632…) i ima 18 znamenki.
Kreiranje narudžbe za određene specijalističke/subspecijalističke preglede kao i dijagnostičke postupke zahtijeva predočenje nalaza specijaliste koji indicira pregled i/ili dijagnostički postupak i bez predočenog nalaza ne možemo odgovoriti na zahtjev za narudžbom. Nalaz je neophodan zbog točnog kreiranja narudžbe (K/Z/O, dijagnostika, radilište i dr.) kao i optimalnog termina u zadanim vremenskim okvirima.
PRIORITETNI TERMINI
Određeni broj termina (na različitim radilištima) omogućen je liječnicima PZZ (primarne zdravstvene zaštite), liječnicima obiteljske medicine i jedino oni imaju pravo i mogućnost narudžbe.
Napomena korisnicima (osiguranim osobama): Provjerite kod svog obiteljskog liječnika mogućnost narudžbe preko prioritetnog termina.
Provjeravanje uputnica (CEZIH) i narudžbi (BIS) putem telefona nije moguće iz razloga što ne znamo identitet pozivatelja a GDPR zaštita osobnih podataka ne dozvoljava pristup osobnim podacima poglavito zdravstvenom kartonu pacijenta koji sadržava vrlo povjerljive podatke.
Osobnim dolaskom i posjedovanjem identifikacijskog dokumenta pacijenta za koji se vrši provjera uputnice ili narudžba smatra se dokazom ovlaštenog pristupa, dozvole od strane pacijenta (osiguranika).
Također preslik navedenih dokumenta (zdravstvena iskaznica, podsjetnik o izdanim uputnicama, liječnički nalaz, iskaznica i dr.) te slanje elektroničkom poštom je vjerodostojno za izvršavanje narudžbe.